Dagens outfit?

Säger bara wow vilken känsla efter dagens ridpass, Sunshine kändes så himla bra idag. Hade dressyrsadeln på och red ett ordentligt dressyrpass. Var verkligen noga med ridningen och tjatade på mig själv om min svagheter.

Satt även på henne en luva idag (Vilket matchade väldigt bra ;)för jag förstod att de skulle rasa mycket snö från ridhusettaket , vilket jag också hade rätt i. Trots några slängningar och skeningar åt sidan så fick jag henne ändå väldigt lösgjord. Det är så roligt med sun för man känner verkligen när hon är helt lösgjord för att hon börjar hacka tänder samt så kommer ögonvitorna fram och öronen börjar guppa. 

Fick inga bra bilder då hon inte riktigt vela stå still.. 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0